czwartek, 15 grudnia 2011

Pomadki i błyszczyk ;)

Dzisiaj szybciutki post z racji tego że mam dużo nauki ...;/
Kilka pomadek i jeden błyszczyk które goszczą w mojej kosmetyczce :)
Pierwszy bezbarwny błyszczyk Pierre Rene- jest bardzo fajny, ale jeśli nałoży się go za dużo to zaczyna się kleić;/
 Pomadka ochronna Oriflame :)
Zdecydowanie polecam, bezbarwny odcień, super nawilża, jedyny minus to że jest jej tak mało ;[

 Kolejna pomadka ochronna Pierre Rene- też bardzo dobrze nawilża, jest w kolorze delikatnego różu jak się nałoży ją na usta, bo tak jest biała :) Dla kogoś może być to minus, mi sie podoba ale czasem wolę po prostu bezbarwny odcień :)
I kolejna ostatnia już pomadka Nivea- fajny odcień, dobre nawilżenie , również polecam :)


Jak widać wszystkie pomadki które mam są  w jednej barwie:) Lubie gdy usta są w naturalnym kolorze :) Mam również pomadkę z Avon czerwoną ale używam ją bardzo rzadko ;]

A ja czekam na paczkę z allegro ;] 

Potrzebuję co można założyć na sylwestra na "domówkę" [ nie impreza tylko spotkanie znajomych ]?? 

2 komentarze: